Kraftfulla funktioner

Ett kraftfullt och kostnadsfritt system till din förening!

Promo Image

Jobba Smart

A-Förening är ett system som ligger online på webben, du behöver bara logga in för att kunna sköta din förening. Det krävs inga installationer för allt lagras säkert med daglig backup på vår server. Allt du behöver göra är att registrera dig och sedan komma ihåg dina inloggnings uppgifter. Du kommer igång på ett par minuter och du kan sköta föreningen via dator, surfplatta och mobil.

Spara Tid

Du kan enkelt spara tid genom att slippa manuella arbeten. Lägg upp ett formulär på er hemsida så kommer alla nya medlemmar att hamna direkt i systemet. Bara för er att gå in och godkänna dom. Importera ert befintliga medlemsregister och få in alla era medlemmar på ett par sekunder. Låt systemet skicka ut medlems fakturor automatiskt så missar ni inte någon fakturering.

Flera Användare

Låt flera administratörer sköta om er förening på ett enkelt sätt, istället för att alla ska ha tillgång till huvudkontot där alla inställnings behörigheter finns, så kan ni enkelt skapa användar konton. Varje konto kan få olika behörigheter beroende på vad personen ska få rätt att göra i A-Förening.

Fakturering System

Sköt fakturering enkelt, du kan skicka ut fakturor via e-post och även erbjuda betalning direkt online och då blir fakturan automatiskt markerad som betald.

Medlems Register

Ha full koll på alla dina medlemmar i ett kraftfullt medlemsregister. Medlemmar kan delas in i grupper, tilldela målsmän och mycket mera. Skriv ut dokument med medlemmarnas uppgifter eller till och med skicka sms till dom.

E-post Listor

Skapa nyhetsbrev enkelt med hjälp av e-post listorna. Du kan skapa flera olika e-post listor beroende på vilka du vill ha med i e-post listorna.

Användar Konton

Med användarkonton kan ni tilldela flera användare till A-Förening. Om ni är flera som sköter om er förening så kan ni skapa flera under konton. Ställ bara in vilka funktioner i A-Förening som dom skall ha rätt till att använda.

Dokument Hantering

Skapa dokument med hjälp av taggar som enkelt kan skrivas ut från exempel medlems registret. Rätt värden ställs sedan in vid utskriften. Ni behöver aldrig ändra ett dokument för att skriva in medlems uppgifter i dokumentet. Det sparas i PDF eller kan skrivas ut.

Medlems Formulär

Med hjälp av medlems formulär som ni placerar på er hemsida får ni in nya medlemsansökningar direkt in i A-Förening. Ni kan där efter välja om ni vill godkänna dom nya medlemmarna eller neka dom. Ni får meddelande via e-post om ansökningar kommer in. Och dom nya medlemmarna kan få e-post och SMS om dom blir godkänd eller inte.

Automatiska Fakturor

Trött på att sitta och fakturera varje månad? Med automatiska fakturor så sköts allting per automatik. Skapa ett schema och en grund faktura. Fakturor kan skickas månadsvis, kvartalsvis, halvårs vis eller årsvis. Dom blir automatiskt markerade som fakturerad och kan skickas ut via e-post.

Lagra Filer

Om du bidrar till utvecklingen av A-Förening så får du tillgång till en filhanterare som tack för hjälpen där du kan lagra viktiga dokument till föreningen.

Upptäck Mera

Det finns en uppsjö med möjligheter och funktioner i A-Förening. Bäst är väl om du själv testar allt själv. Logga gärna in med vårat test konto och pröva allt i A-Förening. Logga bara in med test som användarnamn och testar som lösenord för att provköra systemet nästan fullt ut. Filhanteraren och inställningar är spärrade.

Prenumerera på nyhetsbrevet och få senaste informationen!

Föreningar
Dagliga inloggningar